Frankie Rose
A Vivian Girls, a Crystal Stilts és a Dum Dum Girls egykori tagja, a brooklyni Frankie Rose szólókarrierbe kezdett a 2010-es években, és a dallamos indie rock keverékét játszotta a shoegaze és a szintipop kitérésével. A Slumberland kiadó egyik fő darabja, az olyan albumok, mint az Interstellar (2012) és a Cage Tropical (2017), Rose egyre inkább a világosabb, új hullám-orientált anyagok felé mozdult el. Hat év kihagyás után 2023 elején visszatért a Love as Projectionnal, egy világító, elektronikus vezérlésű készlettel.
A 2000-es évek közepén Rose szerves része volt Brooklyn virágzó indie rock szcénájának, amely főként dobolásáról és alkalmi énekeiről volt ismert. A Vivian Girls noise pop trió alapító tagjaként olyan kedvelt bandákban is játszott, mint a Crystal Stilts és a Dum Dum Girls, mielőtt szólóban debütált énekesként/dalszerzőként a „Thee Only One” című dallamú, zengetős noise rockdal. Slumberland kislemeze. Ahelyett, hogy egyedül haladt volna előre, Caroline Yes basszusgitárossal, Margot Bianca gitárossal és Kate Ryan dobossal közösen megalapította a Frankie Rose & the Outs együttest, amely 2010 őszén kiadott egy saját albumot. -Fi hajlam néhány korábbi bandája, az Outs debütált a harmóniavezérelt klasszikus pop hangzásnak. Míg a csoport csak egyetlen kiadásig működött, ez terítette meg Rose igazi szólódebütálását, a 2012-es teljes hosszúságú Interstellart. Ezzel az albummal egy terjeszkedőbb hangzást hozott létre, amely atmoszférikus álompopot szőtt csilingelő gitárokkal és újhullámos érzékenységgel, mindezt az ő elbűvölő énekhangja köré összpontosulva. A Michael Cheever (más néven Le Chev) producerrel együttműködve az album segített Rose-nak, hogy szerződést kötött a Fat Possum kiadóval, amely kiadta 2013-as izgalmas folytatását, a Herein Wildot. 2014-ben megjelent Beverly első albuma. A másik brooklyneri Drew Citronnal alkotott duó, saját névre keresztelt debütálása azelőtt fejeződött be, hogy Rose Los Angelesbe költözött, és ez a lépés tele volt személyes és szakmai kudarcokkal. Karrierjének mélypontja után, amikor egy nyugati parti vendéglátó-ipari teherautón dolgozott, felkereste Jorge Elbrecht producert, és a páros elkezdett dolgozni egy új albumon, amely Rose zavaros Los Angeles-i idői körül járt, de tudományos-fantasztikus felhanggal. Hamarosan visszatért Brooklynba, ahol ő és Elbrecht a stúdióban csatlakozott a Darkside-i Dave Harringtonhoz. A 2017-ben megjelent Cage Tropical nemcsak szülővárosába való visszatérést jelentette, hanem a Slumberland kiadóhoz is. Miközben új eredeti anyagokon dolgozott, Rose szakított egy kis időt, hogy tisztelegjen egyik legnagyobb zenei inspirációja előtt. A The Cure 1980-as klasszikusának, a Seventeen Secondsnak teljes albumborítója 2019-ben jelent meg.
Következő albumát megelőzte a 2021-ben megjelent "I'll Be Your Lightning" című kislemez, amely a 2023-as Love as Projection című előadásban csúcsosodott ki. A Love as Projection minden korábbi lemezénél jobban beleásta magát az elektronikus zenébe, és Rose eddigi legkifinomultabb dalait párosította szintetizátorokkal, dobgépekkel, Auto-Tuned énekhorgokkal és Rose zenéjének digitálisabb megjelenítésével. csiszolt dallamos popstílus. Az album 2023 márciusában ismét megjelent a Slumberlanden.
SRSQ
Az SRSQ Kennedy Ashlyn énekes, zenész és elemi erő művészneve. A látnoki shoegaze duó, a Them Are Us Too alapítójaként (a néhai, siránkozó Cash Askew mellett) a Dais Records-on végzett egyre növekvő szólómunkája óta folyamatosan csiszolta több oktávos tartományát és hangulatváltó dalművészetét egyre inkább erőteljes költői hang. A 2019-es ünnepelt debütálás, az Unreality a dallamdinamikának és az érzelmekkel teli ördögűzésnek elmélyülő ajándékát mutatta be – ezt a módot, amelyet félig komolyan megalkotott a „gyászhullámnak”. Az album szenvedélyes reakciója kiterjedt élő randevúkra késztetett, tovább élezve természetes előadói ösztöneit.
2022 tovább erősíti Kennedyt, mint alapvető generációs tehetséget, aki képes a privát küzdelmeket és bánatokat felkavaró, megváltó himnuszokká szintetizálni. Az övé a zűrzavar és diadal zenéje, a legsötétebb éjszaka a legfényesebb hajnalba tör, ahol a gyötrelem elmosódik és elfogadássá válik. Az SRSQ magjai még csak most kezdtek virágozni; a közelgő turnék, videók és egyebek elkerülhetetlenül felgyorsítják a már amúgy is ragyogó finomítást.
"A munkám iránti elkötelezettség lesz a megmentő kegyelem, és végül megsemmisítem az ostoba elképzeléseket arról, hogy ki vagyok vagy milyennek kell lennem, és megtapasztalom az igazi szabadságot."